MPPK Group to firma, która zajmuje się budowaniem przyszłości zdrowego żywienia zwierząt. Specjalizuje się w dystrybucji karm premium dla psów i kotów. W jej portfolio znajdują się rozpoznawalne marki, takie jak Wiejska Zagroda, Pan Mięsko, Alpha Spirit czy Primal Spirit. Firma stawia na wysoką jakość, naturalne, bezzbożowe i hipoalergiczne składniki, rozwijając sprzedaż zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.
Warsztatowa diagnostyka potrzeb
Na początku projektu zorganizowaliśmy warsztaty Product Discovery, które pozwoliły dogłębnie zrozumieć cele korporacyjne i komunikacyjne MPPK Group oraz potrzeby jej kluczowych odbiorców – zarówno partnerów biznesowych, jak i końcowych opiekunów zwierząt.
Dzięki warsztatom mogliśmy doprecyzować kluczowe persony i określić, jakich informacji o wartościach, kompetencjach i poszczególnych markach MPPK poszukują użytkownicy oraz w jakiej kolejności powinny być prezentowane.
Efektem etapu discovery było stworzenie wspólnej wizji serwisu korporacyjnego, który prezentuje portfolio marek oraz wspiera budowanie zaufania, partnerstwa biznesowego i komunikację wokół filozofii zdrowego żywienia zwierząt.
Na tym etapie powstały:




























