Umów konsultację
Case Study

Strona korporacyjna dla MPPK Group – firmy, która zmienia rynek karmy dla psów i kotów

  • Development
  • Utrzymanie
  • UX/UI
  • Workshops

MPPK Group to firma, która zajmuje się budowaniem przyszłości zdrowego żywienia zwierząt. Specjalizuje się w dystrybucji karm premium dla psów i kotów. W jej portfolio znajdują się rozpoznawalne marki, takie jak Wiejska Zagroda, Pan Mięsko, Alpha Spirit czy Primal Spirit. Firma stawia na wysoką jakość, naturalne, bezzbożowe i hipoalergiczne składniki, rozwijając sprzedaż zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.

BRANŻA
Zoologiczna
alt obrazka

Zadanie

MPPK Group zwróciła się do nas z potrzebą stworzenia nowoczesnej strony korporacyjnej, która będzie intuicyjna w obsłudze i w pełni zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych. Klient oczekiwał serwisu dającego możliwość elastycznego rozwoju w przyszłości, zarówno w zakresie nowych treści, jak i funkcjonalności.

Głównym celem projektu było stworzenie nowoczesnego serwisu korporacyjnego, zdolnego do kompleksowego przedstawienia wartości, filozofii i kluczowych kompetencji MPPK Group. Serwis miał w spójny i przejrzysty sposób komunikować działania firmy w obszarze dystrybucji, rozwoju własnych marek oraz społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Kluczowym dodatkiem było efektywne zagospodarowanie sekcji Kariera, wspierającej rekrutację nowych talentów do zespołu.

alt obrazka

Plan pracy

Prace nad projektem rozpoczęliśmy od warsztatów strategicznych z zespołem MPPK, koncentrując się na wartościach, filozofii działania oraz kluczowych kompetencjach firmy jako lidera w branży. Wspólnie zdefiniowaliśmy docelowych użytkowników serwisu (partnerzy biznesowi, opiekunowie zwierząt) oraz ustaliliśmy, jakie treści i funkcjonalności najlepiej przedstawią transparentność i jakość oferowanych marek.

Następnie przeszliśmy do głównej części projektu, czyli budowy serwisu. Na tym etapie zajęliśmy się:

  • Projektowaniem UX/UI skoncentrowanym na przejrzystym prezentowaniu marek własnych oraz misji firmy
  • Strukturalizacją i redakcją treści pod kątem wartości korporacyjnych, kompetencji produkcyjno-dystrybucyjnych oraz inicjatyw CSR (Społeczna Odpowiedzialność Biznesu)
  • Implementacją rozwiązań technologicznych, zapewniających pełną responsywność (optymalizację dla urządzeń mobilnych) oraz elastyczność architektoniczną pod kątem przyszłego rozwoju
  • Wdrożeniem niezbędnych narzędzi analitycznych (np. GTM, GA4) w celu monitorowania efektywności serwisu

Dzięki warsztatowemu podejściu i ścisłej współpracy z Klientem, proces projektowy przebiegł zgodnie z oczekiwaniami. Zespół MPPK miał pełną kontrolę i wgląd w każdy etap realizacji, co pozwoliło na szybkie podejmowanie decyzji. Efektem jest nowoczesna i skalowalna strona korporacyjna, która nie tylko w pełni odzwierciedla wartości, wspiera rekrutację nowych członków zespołu i prezentuje jej kompetencje. Stanowi również solidną bazę do przyszłego rozwoju komunikacji firmy na rynku krajowym i za granicą.

alt obrazka
Przebieg realizacji

Pełny proces projektowy.
Krok po kroku.

Sprawdź jak zrealizowaliśmy stronę prezentującą produkty zoologiczne tworzone przez MPPK

alt obrazka
Discovery

Warsztatowa diagnostyka potrzeb

Na początku projektu zorganizowaliśmy warsztaty Product Discovery, które pozwoliły dogłębnie zrozumieć cele korporacyjne i komunikacyjne MPPK Group oraz potrzeby jej kluczowych odbiorców – zarówno partnerów biznesowych, jak i końcowych opiekunów zwierząt.

Dzięki warsztatom mogliśmy doprecyzować kluczowe persony i określić, jakich informacji o wartościach, kompetencjach i poszczególnych markach MPPK poszukują użytkownicy oraz w jakiej kolejności powinny być prezentowane.

Efektem etapu discovery było stworzenie wspólnej wizji serwisu korporacyjnego, który prezentuje portfolio marek oraz wspiera budowanie zaufania, partnerstwa biznesowego i komunikację wokół filozofii zdrowego żywienia zwierząt.

Na tym etapie powstały:

Architektura informacji i powiązania między sekcjami korporacyjnymi, a prezentacją marek
Analiza potrzeb komunikacyjnych firmy i doświadczeń w kontaktach z partnerami
Grupy odbiorców wraz z kluczowymi zagadnieniami i procesem decyzyjnym
Kompleksowy raport UX Strategy przestawiający wnioski z warsztatów w zakresie działalności MPPK Group
alt obrazka
UX Design

Funkcjonalna makieta UX prezentująca koncepcję designu

Bazując na wnioskach i architekturze informacji wypracowanej podczas warsztatów, przystąpiliśmy do projektowania UX i UI dla serwisu MPPK Group. Priorytetem było stworzenie rozwiązania, które umożliwi użytkownikom szybkie dotarcie do kluczowych informacji o wartościach i kompetencjach firmy, przedstawi bogate portfolio marek, a także pomoże znaleźć informacje na temat ofert pracy.

Na tym etapie przygotowaliśmy:

Stworzyliśmy mapę strony i logiczny schemat nawigacji, porządkujący całą zawartość serwisu
Prezentację portfolio marek (Wiejska Zagroda, Pan Mięsko, Alpha Spirit, Primal Spirit), z możliwością przejścia do dedykowanych stron/sklepów dla każdej z nich
Makiety kluczowych widoków w wersji desktop i mobile, uwzględniające elementy wspierające komunikację i budowanie zaufania
Copywriting dostosowany do ustalonego tone of voice i kluczowych grup docelowych
alt obrazka
UI Design

Przedstawienie brandów w minimalistycznej formie

Po zakończeniu etapu UX przeszliśmy do projektowania warstwy wizualnej. Naszym celem było stworzenie interfejsu, który będzie estetyczny, nowoczesny i przede wszystkim wspierający przejrzystą komunikację.

Efektami tego etapu są:

Minimalistyczny design zgodny z identyfikacją wizualną MPPK
Intuicyjna prezentacja portfolio marek
Wyróżnienie kluczowych wartości za pomocą interaktywnych elementów graficznych
W pełni responsywny layout dostosowany do urządzeń mobilnych
alt obrazka
DEV

Skalowalna strona i elastyczny CMS

Na etapie developmentu (DEV) postawiliśmy na stabilny i skalowalny system zarządzania treścią WordPress, który gwarantuje łatwość obsługi oraz możliwość przyszłej, elastycznej rozbudowy serwisu (zarówno w zakresie treści, jak i nowych funkcjonalności).

Dzięki zastosowanej technologii MPPK otrzymało platformę, która jest łatwa w zarządzaniu, a jednocześnie wspiera nowoczesną prezentację treści korporacyjnych i produktowych.

Wdrożenie obejmowało:

Wybór CMS, który umożliwia zespołowi MPPK łatwe i samodzielne dodawanie i aktualizowanie informacji
Optymalizację kodu i struktury strony pod kątem wydajności
Zapewnienie architektury umożliwiającej przyszłe integracje z systemami wewnętrznymi
Implementację wszystkich elementów UX/UI zgodnych z zatwierdzonym projektem graficznym
Wdrożenie narzędzi analitycznych - HotJar / GA4 / GSC

Finalne rezultaty

Nowoczesny wizerunek firmy
Nowy serwis zapewnia firmie MPPK nowoczesny wizerunek, zgodny z jej pozycją na rynku.
Przejrzysta komunikacja wartości
Strona w jasny i transparentny sposób prezentuje misję, filozofię działania oraz kluczowe wartości firmy.
Przedstawienie portfolio brandów
Strona efektywnie prezentuje portfolio marek, ułatwiając partnerom i klientom poznanie ich unikalnych cech.
Optymalizacja użyteczności (UX/UI)
Stworzyliśmy w pełni responsywny interfejs, który zapewnia intuicyjną nawigację na każdym urządzeniu.
Kontakt

Porozmawiajmy.
Ty wybierasz
wygodną formę.

alt obrazka
Marcin Krukowski
Founder / New Business Manager
Poniedziałek - Piątek
08:00 — 17:00

Bezpłatna konsultacja

Umów się na bezpłatną konsultację.
Porozmawiamy o tym, co możemy dla Ciebie zrobić.

Umów bezpłatną konsultację

Formularz kontaktowy

Napisz do nas – odpowiemy w ciągu 24 godzin.

Napisz wiadomość

Pobierz Pitch Deck

Pobierz prezentację (.pdf)
Wróć

Formularz kontaktowy

Napisz do nas – odpowiemy w ciągu 24 godzin.


    Case Studies

    Tak nasi klienci osiągają swoje cele

    Moderne Website für die MPPK Group – ein Unternehmen, das den Markt für Hunde- und Katzenfutter revolutioniert
    Modern website for MPPK Group - a company that is changing the dog and cat food market
    Osiedle Salvia – moderne Website, die das Angebot des Bauträgers Napollo präsentiert, einschließlich Integration mit CRM – osiedlesalvia.pl
    Salvia Housing Estate – a modern website presenting the offer of the Napollo developer, integrated with CRM – osiedlesalvia.pl
    Osiedle Salvia – nowoczesna strona internetowa prezentujące ofertę dewelopera Napollo wraz z integracją z CRM - osiedlesalvia.pl
    Website zur Unterstützung der Teilnehmer des Förderprogramms für polnische Stromnetze – wzmocnijotoczenie.pl
    Website supporting participants in the grant programme for Polish Power Grids - wzmocnijotoczenie.pl
    Strona internetowa wspierająca uczestników programu grantowego dla Polskich Sieci Elektroenergetycznych - wzmocnijotoczenie.pl
    Plattform für den Rückkauf gebrauchter Bücher für die NextPlease App – nextplease.app/odkup
    Reverse purchase platform for used books for NextPlease App - nextplease.app/odkup
    Platforma odwróconego zakupu książek używanych dla NextPlease App - nextplease.app/odkup
    Website mit ESTI CRM-Integration für Immobilienmakler
    Website with integration with ESTI CRM for Real Estate Agent.
    Strona internetowa z integracją z ESTI CRM dla Agenta Nieruchomości - piotr-zielonka.pl
    Wettbewerbswebsite mit Dateitransfer für KIA
    Competitive upload website for KIA
    Konkursowa strona internetowa z możliwością przesyłania plików dla KIA
    Unternehmenswebsite für SAP-Software-Implementierungsunternehmen - nesc.pl
    Educational platform to support NetCastPL-4.0 project at AGH
    DCG Medical Centre - Entwicklung einer Website
    DCG Medical Center - Website development
    Corporate website for SAP software implementation company - nesc.pl
    Bildungsplattform zur Unterstützung des Projekts NetCastPL-4.0 bei AGH
    DCG Centrum Medyczne – Realizacja strony internetowej - dcg.wroclaw.pl
    Platforma edukacyjna wspierająca projekt NetCastPL-4.0 w AGH - netcastpl4-0.agh.edu.pl
    Korporacyjna strona internetowa dla firmy wdrażającej oprogramowanie SAP - nesc.pl